johannakorner.blogg.se

2013-09-05
13:42:21

Oramax
Oramax (Max) är en valak föd 2005. han är maxad D-ponny, svensk föd effter en hollensk stot häst Orame.
Jag har haft Max sen den 8 Agusti.
 
Max käner jag inte så bra en, men han är en härlig häst med mycket utstrålning och pärsonlig het. han är nyfiken på allt och mycket sammarbets villig han är totalt matt tokig men mycket, mycket snäll. just nu är det mycket att byga muskler på honom han behöver bli betydligt starkaer.
vi behover ochså hitta varandra och det hommer ta tid men jag tror att när vi har hittat varandra och tallar smma språk kommer vi kunna tävla dom högre klasserna i både hoppning och dressyr. det här är i alla fall en häst jag kommer lära mig masor på.
 
         
 
 
      
 
 
 
 
     
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: