johannakorner.blogg.se

2013-10-11
23:13:26

hejsan
hej igen!! var på tävling i söndags med GG och nollade MSV=110 cm fäör första gången och kom två på den :) jag var också med i distrikts finalen för mountain horse ponny cup  och kom två mes 56,5 poäng. MHPC är för ni som inte vet det är en still hoppnings cup. i dag fik jag också vetta att jag kom vidare till distrikts finalen i samband med inomhus- ponny (som inte är mina XD)
 
max har fott villat ett tag nu han har haft litte hosta som kommit och gåt så träningen har inte bivit så jätte bra. 
 
i morgon ska gg tävlas igen det är nät sista tävlingen i år. blir en hemma tävling i allsen <333 ska bli jätte kul att tävla och träffa alla underbara tjejer igen. :)
 
bilder sen tävlingen i helige som min bror och min brors tjej har tagit :) jätte fina 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: