johannakorner.blogg.se

2013-09-16
18:00:00

16 september

Nu , just nu, detta år, denna månad, denna vecka, denna dag, denna tid, för tre år sedan, kom du. Då visste jag inte att man kunde tycka så mycket om någon som du, då visste jag inte att just du kunde få mig att bli så lycklig, då visste jag inte att du skulle ta min tid mitt liv och mitt hjärta, då visste jag inte att jag skulle behöva ta ett beslut, att en dag skulle allt ta slut, men inte i dag inte imorgon inte just nu du stannar tills det blir vår tur. Älskad ponny när betygen svingar, när vänner sviker, när ingen förstår, så vet jag att du finns, att du skenar i skogen, att du rullar dig i blötaste leran, att du smiter ut ur boxen, att du sparkar i vägen och att du är du. Jag vet att du står där när jag vaknar, när jag skrattar och när jag sover. jag vet att jag lever när jag känner din pälls, jag vet att jag finns när dina hovar klapprar mot makten.  

 

Tre år med dig min alldra bäst vän.  <333


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: